Blog

9 راز ست کردن لباس

ست کردن رنگ لباس برای بسیاری از افراد سخت است و نمیدانند هر رنگ لباس را باید با چه رنگی ست کنند به همین دلیل سعی میکنند همیشه رنگ های تیره و خنثی برای لباس هایشان انتخاب کنند.

ست رنگ لباس

اگر دوست دارید بدانید هر رنگ با چه رنگ هایی قابل ست شدن است این بخش از دنیای آگو مگ را از دست ندهید زیرا با ست کردن درست رنگ لباس هایتان خوشتیپ تر خواهید شد

 

1. در چرخه رنگ، بعضی رنگ ها گرم و برخی دیگر سرد هستند. رنگ های گرم متمایل به رنگ های قرمز، نارنجی و زرد و رنگ های سرد متمایل به رنگ های آبی، سبز و بنفش هستند. برای ست کردن و ایجاد هماهنگی رنگی ترکیب کردن رنگ های گرم با یکدیگر و رنگ های سرد با هم، روش خوبی است.

2. رنگ ها با افزودن رنگ سیاه تیره تر یا سیرتر می شوند که به این حالت «سایه » رنگ می گویند و با افزودن رنگ سفید، رنگ ها ملایم تر و روشن تر می شوند که به این حالت «ته رنگ» می گویند. با افزودن رنگ خاکستری نیز«تُن» رنگ ایجاد می شود. برای ست کردن لباس ترکیب ته رنگ، سایه و تن رنگ با یکدیگر زیبا خواهد شد.

ست کردن لباس نارنجی

3. اولین نکته ای که باید بدانید این است که رنگ هایی همچون سفید، مشکی و طوسی رنگ های خنثی هستند و با اکثر رنگ های دیگر قابل ست شدن می باشند پس می توانید لباس های سفید، خاکستری و مشکی خود را با هر رنگی که دوست دارید ست کنید.

4. اگر در ست کردن رنگ لباس فردی جسور و با اعتمادبه نفس هستید، یک راه مناسب پوشیدن رنگ های مکمل با یکدیگر است اما باید رنگ مکمل را با رنگ ملایم تر متضادش بپوشید. مثلا برای ترکیب سبز و قرمز، سبز را در زمینه قرار دهیدو مقداری رنگ های خنثی برای آرام تر شدن استایل خود نیز استفاده کنید و ادوات کوچک تر را به رنگ قرمز در بیاورید.

5. رنگ های مشابه مانند سبز و زرد یا قرمز و نارنجی، رنگ هایی هستند که به هم نزدیکند، بنابراین پوشیدن لباس هایی با این رنگ ها مناسب است اما بهتر است برای ست کردن رنگ های مشابه، بیش از سه رنگ را استفاده نکنید.

 

6. رنگ های اصلی آبی، قرمز و زرد هستند. ست کردن این رنگ ها با هم سخت است. برای ست کردن این رنگ لباس ها با هم می توانید از رنگ های خنثی برای ایجاد ارتباط بین آنها استفاده کنید.

7. هر رنگی درجات مختلفی تیره یا روشن تر دارد، اگر می خواهید لباسی را ست کنید، در ست خود از درجات مختلف رنگ های انتخابی تان استفاده کنید.

 

8. یک لباس طرح دار را با یک یا دو رنگ خنثی یا لباس ساده بپوشید یا می توانید یک لباس طرح دار را با یک لباس ساده با رنگی از رنگ های لباس طرح دارتان ست کنید.

9. از پوشیدن لباس هایی با رنگ کاملا یکسان خودداری کنید و اگراز رنگ کاملا یکسان استفاده می کنید، یک تن خنثی برای ست خود انتخاب کنید.

اگه هنوزم تو ست کردن رنگ لباس مشکل داری میتونی از طریق واتساپ با کارشناسای ما در ارتباط باشی و رایگان ازشون کمک بگیری

امیدوارم از این مطلب استفاده کرده باشید . برای دیدن مطالب بیشتر وارد شوید ……​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری این نوشته :

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

خانه
حساب کاربری من
بلاگ